maandag 17 juni 2013

Fair drukte!!

Ja, de zomer komt eraan!
Volgende week dinsdag is de fair, op het laatste moment moet ik nog van alles maken.
Ik krijg steeds meer ideeën, maar de tijd begint te dringen.
Dus waarschijnlijk is het zo...als de mussen straks van het dak vallen, zit ik heel hard te werken aan alle ideeën die nu nog op komen borrelen.
Maar met de warmte die wordt voorspelt, blijf ik liever binnen in de koelte.

Ik heb toch  nog maar een aantal glaasjes omgehaakt met Zpagetti. Leuk bloemetje van hout erop.
Helemaal leuk voor op de tuintafel.

Verder heb ik nog geurzakjes voorzien van een stofje met een vintage afdruk erop.
Dit plaatje heb ik van Pinterest geplukt en met transferpapier op het stof gemaakt. Heel gemakkelijk en zo klaar! Een kanten lintje met knoop maakt het helemaal af.

Warme groet,

Ada


7 opmerkingen:

  1. Waar heb je die fair???

    Dinsdags is mijn vrije dag, misschien een leuk uitje!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In Onstwedde. Het is een kleine fair tijdens de open tuin dagen. In een berichtje eerder staat wel een link.

      Groet Ada

      Verwijderen
  2. Ik herken het helemaal heb volgende week zaterdag een verkoop en bedenk meer dan ik kan maken denk ik.
    Succes nog met de voorbereidingen.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De glaasjes zijn super leuk geworden en het hangertje maakt het echt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingetjes alweer, die gaan zeker goed verkopen hoor! Ik zou alvast kandidaat-koper zijn :) als ik op de fair kwam.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig ben ik niet de enige met al die ideeën, ik word soms gewoon moe van mezelf.
    Je wilt zoveel maken, maar je hebt tenslotte maar een paar handen. En dan ook nog de gedachte erbij of het wel verkocht zal worden.
    Maar wat je gemaakt hebt, is in ieder geval mooi.
    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk wanneer je een reactie plaatst!!!